Ring til os


Kundeservice

Alle hverdage mellem 9.00 og 17.00


Netbank support

Spær kort hos Nets

44 89 29 29 Visa/Dankort

44 89 27 50 MasterCard

Bruges uden for bankens åbningstid

chat
Ring til os
FORSIDE   >   SERVICES   >   NY NETBANK

Du har fået en ny og nemmere netbank

Din nye netbank er klar til brug. Læs mere her og prøv den i dag.

Sådan logger du på 

Det er lige så enkelt som før.

  • Klik på linket til den nye netbank, som du finder ved siden af linket til den gamle.
  • Log på med NemID, så er du klar.
Ny netbank

En forbedret oplevelse?

Der er meget at glæde sig til i din nye netbank. Særligt hvis du bruger den via mobil eller tablet.

  • En ny og bedre oplevelse på mobil og tablet
  • En nemmere måde at bruge netbank på
  • Et hurtigt overblik over de mest brugte funktioner
  • Et nyt visuelt investeringsoverblik

Din nye netbank er klar til brug

Du kan logge på din nye netbank nu, og få de fleste af de muligheder, du er vant til. Det er ikke en testversion.

Enkelte funktioner er dog ikke opdateret med det nye design, men det vil ske løbende.

Din gamle netbank lukker ikke endnu

Du kan bruge den gamle netbank et stykke tid endnu, præcis som du gør i dag. Det er op til dig, hvilken du vælger.

Vi giver dig besked i god tid, inden vi lukker den gamle netbank.

Flere fordele

 

Nyt visuelt investeringsoverblik

For dig, der investerer via din netbank, venter der et helt nyt visuelt overblik over dine beholdninger, afkast og bevægelser.

 

 En bedre oplevelse på mobil og tablet

Din nye netbank er skabt med de små skærme for øje og tilpasser sig automatisk skærmen på din mobil og tablet.

 

 Hurtigere overblik over de vigtigste funktioner

Nogle funktioner bruger man bare mere end andre. Med din nye netbank får du et bedre overblik over de mest relevante funktioner.

Spørgsmål og svar

Her kan du få svar på dine spørgsmål om den nye Netbank

Funktionalitet

Hvordan printer jeg et kontoudtog?

Du kan endnu ikke printe et kontoudtog på en pæn og nem måde. Vi er klar med en printvenlig løsning, hvor du selv kan angive periode, i slutningen af oktober.

Hvordan laver jeg en udvidet søgning?

Du kan endnu ikke lave en udvidet søgning, hvor du kan søge på beløb eller betalingstype. Du kan kun søge på tekst.

Hvor finder jeg bilag til Betalingsservice-betaling?

Det finder du i e-Boks.

Hvor laver jeg en kort-indsigelse?

Du laver en kortindsigelse på siden Indsigelse.

Hvor er mine standardbetalinger?

Den nye netbank har ikke standardbetalinger. I stedet hedder funktionaliteten "Gemt modtager".

I funktionen "Overfør" finder du dine gemte modtagere fra den gamle netbank, når du vælger, hvilken konto du vil overføre til. Du skal selv indtaste beløb og posteringstekst fra gang til gang.

Du kan stadig bruge dine eksisterende standardbetalinger, når du skal betale via et indbetalingskort. Men du kan ikke oprette nye eller ændre dem.

Kan jeg ændre en gemt modtager eller en standardbetaling?

Nej, du kan ikke ændre en gemt modtager eller en standardbetaling i den nye netbank.

Du skal i stedet oprette en ny gemt modtager, og eventuel slette en eksisterende gemt modtager.

Hvor finder jeg genvejen til e-Boks?

Via menuen øverst i skærmbilledet kan du klikke på et tandhjul ved dit navn. I den drop down menu der kommer frem, finder du genvejen til e-Boks. 

Hvordan laver jeg en overførsel til 3. mand?

Sådan laver du en overførsel til 3. mand i den nye netbank:

  • Hold musen over menuen i øverste venstre hjørne. Klik på ”Betal og overfør”.
  • Klik på ”Overfør”
  • Klik på den konto, som du ønsker at overføre penge fra
  • Klik på ”Ny modtager” i menuen øverst
  • Udfyld oplysningerne og klik på ”Næste”.
  • Fortsæt denne fremgangmåde til overførslen er gennemført

Hvordan logger jeg på den nye netbank?

Klik på linket til den nye netbank, som du finder ved siden af linket til den gamle. Log på med NemID, så er du klar.

Generelt

Hvorfor skal jeg have en ny netbank?

I dag benytter folk i højere grad mobil og tablet til at logge på netbank. Den nye netbank er designet, så skærmen tilpasser sig til mobil og tablet.

Vi har været glade for den gamle netbank, men vi mener ikke længere, at designet er tidssvarende. Vi vil gerne kunne dig et bedre og hurtigere overblik over din økonomi.

Hvorfor skal jeg bruge den nye netbank?

Den nye netbank kan føles nemmere at bruge på grund af det nye design. Dog skal du nok regne med en tilvænningsperiode, før du får den helt under huden.

Indholdet tilpasser sig skærmen, så du kan også bruge den fra f.eks. din mobil eller tablet.

Du får et bedre overblik med relevant information og hurtig adgang til de relevante funktioner, du har brug for.

Kan jeg stadig bruge den gamle netbank?

Ja, vi har valgt stadig at give adgang til den gamle netbank i en periode. Vi giver besked i god tid, inden vi lukker den ned.

Hvorfor er der ikke de samme funktioner i den nye netbank som i den gamle?

Vi har prioriteret at udvikle de funktioner, der er mest anvendt i den gamle netbank. Vi vil løbende udvikle flere funktioner i den nye netbank. 

Hvordan kan jeg give feedback på netbanken til min bank?

Hvis du har feedback til den nye netbank, så kan du bruge det feedbackkort du finder på forsiden. Her kan du give et ønsket antal stjerner samt tilføje flere kommentarer, hvis du har lyst.

Hvorfor ser nogle sider anderledes ud end andre i den nye netbank?

I den nye netbank er der nogle sider, som endnu ikke har fået det nye design. De vil dog blive opdateret løbende.

Hvordan er netbanken bygget op?

Netbanken er bygget op, så du i venstremenuen kan finde de relevante produkter og funktioner inden for f.eks. daglig økonomi og investering.

I topmenuen, via dit navn, får du adgang til de mere generelle funktioner som f.eks. underskriftsrum og eBoks.

Hvordan printer jeg et kontoudtog?

Du kan endnu ikke printe et kontoudtog på en pæn og nem måde. Vi er klar med en printvenlig løsning, hvor du selv kan angive periode, i slutningen af oktober.

Hvordan laver jeg en udvidet søgning?

Du kan endnu ikke lave en udvidet søgning, hvor du kan søge på beløb eller betalingstype. Du kan kun søge på tekst.

Hvor finder jeg bilag til Betalingsservice-betaling?

Det finder du i e-Boks.

Hvor laver jeg en kort-indsigelse?

Du laver en kortindsigelse på siden Indsigelse.

Hvor er mine standardbetalinger?

Den nye netbank har ikke standardbetalinger. I stedet hedder funktionaliteten "Gemt modtager".

I funktionen "Overfør" finder du dine gemte modtagere fra den gamle netbank, når du vælger, hvilken konto du vil overføre til. Du skal selv indtaste beløb og posteringstekst fra gang til gang.

Du kan stadig bruge dine eksisterende standardbetalinger, når du skal betale via et indbetalingskort. Men du kan ikke oprette nye eller ændre dem.

Kan jeg ændre en gemt modtager eller en standardbetaling?

Nej, du kan ikke ændre en gemt modtager eller en standardbetaling i den nye netbank.

Du skal i stedet oprette en ny gemt modtager, og eventuel slette en eksisterende gemt modtager.

Hvor finder jeg genvejen til e-Boks?

Via menuen øverst i skærmbilledet kan du klikke på et tandhjul ved dit navn. I den drop down menu der kommer frem, finder du genvejen til e-Boks. 

Hvordan laver jeg en overførsel til 3. mand?

Sådan laver du en overførsel til 3. mand i den nye netbank:

  • Hold musen over menuen i øverste venstre hjørne. Klik på ”Betal og overfør”.
  • Klik på ”Overfør”
  • Klik på den konto, som du ønsker at overføre penge fra
  • Klik på ”Ny modtager” i menuen øverst
  • Udfyld oplysningerne og klik på ”Næste”.
  • Fortsæt denne fremgangmåde til overførslen er gennemført

Hvordan logger jeg på den nye netbank?

Klik på linket til den nye netbank, som du finder ved siden af linket til den gamle. Log på med NemID, så er du klar.

Hvorfor skal jeg have en ny netbank?

I dag benytter folk i højere grad mobil og tablet til at logge på netbank. Den nye netbank er designet, så skærmen tilpasser sig til mobil og tablet.

Vi har været glade for den gamle netbank, men vi mener ikke længere, at designet er tidssvarende. Vi vil gerne kunne dig et bedre og hurtigere overblik over din økonomi.

Hvorfor skal jeg bruge den nye netbank?

Den nye netbank kan føles nemmere at bruge på grund af det nye design. Dog skal du nok regne med en tilvænningsperiode, før du får den helt under huden.

Indholdet tilpasser sig skærmen, så du kan også bruge den fra f.eks. din mobil eller tablet.

Du får et bedre overblik med relevant information og hurtig adgang til de relevante funktioner, du har brug for.

Kan jeg stadig bruge den gamle netbank?

Ja, vi har valgt stadig at give adgang til den gamle netbank i en periode. Vi giver besked i god tid, inden vi lukker den ned.

Hvorfor er der ikke de samme funktioner i den nye netbank som i den gamle?

Vi har prioriteret at udvikle de funktioner, der er mest anvendt i den gamle netbank. Vi vil løbende udvikle flere funktioner i den nye netbank. 

Hvordan kan jeg give feedback på netbanken til min bank?

Hvis du har feedback til den nye netbank, så kan du bruge det feedbackkort du finder på forsiden. Her kan du give et ønsket antal stjerner samt tilføje flere kommentarer, hvis du har lyst.

Hvorfor ser nogle sider anderledes ud end andre i den nye netbank?

I den nye netbank er der nogle sider, som endnu ikke har fået det nye design. De vil dog blive opdateret løbende.

Hvordan er netbanken bygget op?

Netbanken er bygget op, så du i venstremenuen kan finde de relevante produkter og funktioner inden for f.eks. daglig økonomi og investering.

I topmenuen, via dit navn, får du adgang til de mere generelle funktioner som f.eks. underskriftsrum og eBoks.

Log på og giv os din mening

 

Vi vil rigtig gerne høre, hvad du synes

Derfor kan du uddele stjerner og give os feedback, når du er logget på din nye netbank.

Hvis du har spørgsmål, kan du måske finde svaret herunder. Ellers kan du skrive til os i din nye netbank. Så svarer vi hurtigst muligt.

Log på via det nye link, du finder ved siden af linket til den gamle netbank