Ring til os


Kundeservice

Alle hverdage mellem 8.00 og 18.00


Netbank support

Spær kort hos Nets

44 89 29 29 Visa/Dankort

44 89 27 50 MasterCard

Bruges uden for bankens åbningstid

chat
Ring til os
FORSIDE   >   OM COOP BANK   >   KLAGER

Klage

Vi gør, hvad vi kan for at begrænse fejl og mangler

 

Og vi vil gerne blive endnu bedre. Hvis du ønsker at klage over din behandling, skal du i første omgang kontakte vores kundeservice på telefon 43 86 11 11.

Hvis du fortsat er uenig i bankens behandling af din henvendelse, beder vi dig formulere din klage skriftligt og sende en email til:

klageansvarlig@coopbank.dk  

Fører din henvendelse ikke til en tilfredsstillende løsning, kan du vælge at indbringe din klage for Pengeinstitutankenævnet.

 

Pengeinstitutankenævnet

Amaliegade 8B, 2. sal

Postboks 9029

1022 København K

Telefon 35 43 63 33

 

EU-kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her. Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores e-mail adresse klageansvarlig@coopbank.dk.