FORSIDE   >   SERVICES   >   NETBANK

Netbank

Gå i banken, når du har tid

Vores bank har de bedste åbningstider

  • I frokostpausen, når børnene er puttet eller bare når det passer dig. Hos os bestemmer du selv, hvornår du vil tage dig af din økonomi.
  • Er du kunde i Coop Bank, har du automatisk adgang til vores netbank. 
  • I netbanken kan du tilmelde dig vores mobilbank, der giver dig de vigtigste netbankfunktioner på farten.  

Hold styr på din økonomi i netbank

Her har du alle dine muligheder.

  • Tilmeld mobilbank
  • Se beskeder fra Coop Bank
  • Underskriv og se aftaler
  • Læg budget

Og meget mere ...

  • Ansøg om lån
  • Ansøg om kassekredit
  • Bestil betalingskort
  • Opret en Coop Konto

  • Ændre sikkerhedsindstillinger
  • Se hvem, der har adgang til din konto

Totalkredit app

Bliv klogere på realkredit

Skal du købe bolig, eller har du allerede et realkreditlån? Så brug appen fra Totalkredit og Coop Bank, hvor du nemt og hurtigt får et overblik over forskellige låntyper og en idé om, hvad du kan få ud af at omlægge dit lån.

Læs mere om appen

Spørgsmål og svar

Her kan du få svar på de oftest stillede spørgsmål til netbanken

Funktionalitet

Hvor finder jeg bilag til Betalingsservice-betaling?

Det finder du i e-Boks.

Hvor laver jeg en kort-indsigelse?

Du laver en kortindsigelse på siden Indsigelse.

Hvor er mine standardbetalinger?

Den nye netbank har ikke standardbetalinger. I stedet hedder funktionaliteten "Gemt modtager".

I funktionen "Overfør" finder du dine gemte modtagere fra den gamle netbank, når du vælger, hvilken konto du vil overføre til. Du skal selv indtaste beløb og posteringstekst fra gang til gang.

Du kan stadig bruge dine eksisterende standardbetalinger, når du skal betale via et indbetalingskort. Men du kan ikke oprette nye eller ændre dem.

Kan jeg ændre en gemt modtager eller en standardbetaling?

Nej, du kan ikke ændre en gemt modtager eller en standardbetaling i netbanken.

Du skal i stedet oprette en ny gemt modtager, og eventuel slette en eksisterende gemt modtager.

Hvor finder jeg genvejen til e-Boks?

Via menuen øverst i skærmbilledet kan du klikke på et tandhjul ved dit navn. I den drop down menu der kommer frem, finder du genvejen til e-Boks. 

Hvordan laver jeg en overførsel til 3. mand?

Sådan laver du en overførsel til 3. mand i netbanken:

  • Hold musen over menuen i øverste venstre hjørne. Klik på ”Betal og overfør”.
  • Klik på ”Overfør”
  • Klik på den konto, som du ønsker at overføre penge fra
  • Klik på ”Ny modtager” i menuen øverst
  • Udfyld oplysningerne og klik på ”Næste”.
  • Fortsæt denne fremgangmåde til overførslen er gennemført

Hvor finder jeg bilag til Betalingsservice-betaling?

Det finder du i e-Boks.

Hvor laver jeg en kort-indsigelse?

Du laver en kortindsigelse på siden Indsigelse.

Hvor er mine standardbetalinger?

Den nye netbank har ikke standardbetalinger. I stedet hedder funktionaliteten "Gemt modtager".

I funktionen "Overfør" finder du dine gemte modtagere fra den gamle netbank, når du vælger, hvilken konto du vil overføre til. Du skal selv indtaste beløb og posteringstekst fra gang til gang.

Du kan stadig bruge dine eksisterende standardbetalinger, når du skal betale via et indbetalingskort. Men du kan ikke oprette nye eller ændre dem.

Kan jeg ændre en gemt modtager eller en standardbetaling?

Nej, du kan ikke ændre en gemt modtager eller en standardbetaling i netbanken.

Du skal i stedet oprette en ny gemt modtager, og eventuel slette en eksisterende gemt modtager.

Hvor finder jeg genvejen til e-Boks?

Via menuen øverst i skærmbilledet kan du klikke på et tandhjul ved dit navn. I den drop down menu der kommer frem, finder du genvejen til e-Boks. 

Hvordan laver jeg en overførsel til 3. mand?

Sådan laver du en overførsel til 3. mand i netbanken:

  • Hold musen over menuen i øverste venstre hjørne. Klik på ”Betal og overfør”.
  • Klik på ”Overfør”
  • Klik på den konto, som du ønsker at overføre penge fra
  • Klik på ”Ny modtager” i menuen øverst
  • Udfyld oplysningerne og klik på ”Næste”.
  • Fortsæt denne fremgangmåde til overførslen er gennemført

pil til højre
Netbank

Log på netbank med MitID

MitID er dit digitale ID, som du skal bruge til at logge sikkert på din netbank. Med MitID bliver din sikkerhed skærpet. Blandt andet bliver det vanskeligere for andre at udgive sig for at være dig, og du får besked om at spærre dit MitID, hvis der er sket forsøg på misbrug.

Oplever du problemer med at logge på din netbank? Så kan du få hjælp ved at læse mere på MitID.dk.

Læs mere om MitID