Ring til os


Kundeservice

Alle hverdage mellem 9.00 og 17.00


Netbank support

Spær kort hos Nets

44 89 29 29 Visa/Dankort

44 89 27 50 MasterCard

Bruges uden for bankens åbningstid

chat
Ring til os
FORSIDE   >   SERVICES   >   NETBANK

Netbank

Gå i banken, når du har tid

Vores bank har de bedste åbningstider

  • I frokostpausen, når børnene er puttet eller bare når det passer dig. Hos os bestemmer du selv, hvornår du vil tage dig af din økonomi.
  • Er du kunde i Coop Bank, har du automatisk adgang til vores netbank. 
  • I netbanken kan du tilmelde dig vores mobilbank, der giver dig de vigtigste netbankfunktioner på farten.  

Hold styr på din økonomi i netbank

Her har du alle dine muligheder.

BANKSERVICE:

  • Overfør penge
  • Opret faste overførsler
  • Foretag straksoverførsler
  • Betal indbetalingskort
  • Tilmeld mobilbank
  • Se beskeder fra Coop Bank
  • Underskriv og se aftaler

Og meget mere ...

PRODUKTER:

  • Ansøg om lån
  • Ansøg om kassekredit
  • Bestil betalingskort
  • Opret en Coop Konto

Og meget mere ...

SIKKERHED:

  • Ændre sikkerhedsindstillinger
  • Se hvem, der har adgang til din konto

Spørgsmål og svar

Her kan du få svar på de oftest stillede spørgsmål til netbanken

Funktionalitet

Hvor finder jeg bilag til Betalingsservice-betaling?

Det finder du i e-Boks.

Hvor laver jeg en kort-indsigelse?

Du laver en kortindsigelse på siden Indsigelse.

Hvor er mine standardbetalinger?

Den nye netbank har ikke standardbetalinger. I stedet hedder funktionaliteten "Gemt modtager".

I funktionen "Overfør" finder du dine gemte modtagere fra den gamle netbank, når du vælger, hvilken konto du vil overføre til. Du skal selv indtaste beløb og posteringstekst fra gang til gang.

Du kan stadig bruge dine eksisterende standardbetalinger, når du skal betale via et indbetalingskort. Men du kan ikke oprette nye eller ændre dem.

Kan jeg ændre en gemt modtager eller en standardbetaling?

Nej, du kan ikke ændre en gemt modtager eller en standardbetaling i netbanken.

Du skal i stedet oprette en ny gemt modtager, og eventuel slette en eksisterende gemt modtager.

Hvor finder jeg genvejen til e-Boks?

Via menuen øverst i skærmbilledet kan du klikke på et tandhjul ved dit navn. I den drop down menu der kommer frem, finder du genvejen til e-Boks. 

Hvordan laver jeg en overførsel til 3. mand?

Sådan laver du en overførsel til 3. mand i netbanken:

  • Hold musen over menuen i øverste venstre hjørne. Klik på ”Betal og overfør”.
  • Klik på ”Overfør”
  • Klik på den konto, som du ønsker at overføre penge fra
  • Klik på ”Ny modtager” i menuen øverst
  • Udfyld oplysningerne og klik på ”Næste”.
  • Fortsæt denne fremgangmåde til overførslen er gennemført

Hvor finder jeg bilag til Betalingsservice-betaling?

Det finder du i e-Boks.

Hvor laver jeg en kort-indsigelse?

Du laver en kortindsigelse på siden Indsigelse.

Hvor er mine standardbetalinger?

Den nye netbank har ikke standardbetalinger. I stedet hedder funktionaliteten "Gemt modtager".

I funktionen "Overfør" finder du dine gemte modtagere fra den gamle netbank, når du vælger, hvilken konto du vil overføre til. Du skal selv indtaste beløb og posteringstekst fra gang til gang.

Du kan stadig bruge dine eksisterende standardbetalinger, når du skal betale via et indbetalingskort. Men du kan ikke oprette nye eller ændre dem.

Kan jeg ændre en gemt modtager eller en standardbetaling?

Nej, du kan ikke ændre en gemt modtager eller en standardbetaling i netbanken.

Du skal i stedet oprette en ny gemt modtager, og eventuel slette en eksisterende gemt modtager.

Hvor finder jeg genvejen til e-Boks?

Via menuen øverst i skærmbilledet kan du klikke på et tandhjul ved dit navn. I den drop down menu der kommer frem, finder du genvejen til e-Boks. 

Hvordan laver jeg en overførsel til 3. mand?

Sådan laver du en overførsel til 3. mand i netbanken:

  • Hold musen over menuen i øverste venstre hjørne. Klik på ”Betal og overfør”.
  • Klik på ”Overfør”
  • Klik på den konto, som du ønsker at overføre penge fra
  • Klik på ”Ny modtager” i menuen øverst
  • Udfyld oplysningerne og klik på ”Næste”.
  • Fortsæt denne fremgangmåde til overførslen er gennemført

pil til venstre
Netbank

Er dit NemID nøglekort blevet væk?

Dit nøglekort eller din nøgleviser er vigtige for din sikkerhed i netbanken. Du skal derfor sørge for at få nøglekort eller nøgleviser spærret, hvis de er stjålet, forsvundet eller du har mistanke om misbrug. 

  • Ring til NemID privatsupport på 80 30 70 10 døgnet rundt
  • Undgå dit nøglekort bliver væk. Hent NemID nøgleapp
  • Du kan bestille nyt her