Coop Bank har ingen filialer. Du kan nemlig klare det meste i din netbank. Og når du fx skal hæve kontanter, så kan du gå i kassen i din lokale Coop-butik.
Bemærk der kan gå op til to bankdage, fra du har indsat beløbet, til det fremgår af din kontooversigt.
Her kan du få svar på dine spørgsmål om services i Coops butikker
Kan jeg få rådgivning i Coops butikker?
Coop Bank er en internetbaseret bank, og vi har derfor ikke filialer med lokale kunderådgivere. Du kan heller ikke modtage rådgivning i Coops butikker.
Hvordan hæver jeg kontanter?
Du kan gratis hæve op til 4.000 kr. i alle Coop koncernens butikker, hvis kassen tillader det. Du kan opleve forskellige beløbsbegrænsninger i de enkelte butikker. Det kan eksempelvis være fordi, det er en lille butik, eller at det er først på dagen, og der derfor ikke er så mange penge i kassen.
I nogle butikker kan du også opleve, at du slet ikke kan hæve kontanter efter kl. 18. Det skyldes, at vi har valgt ikke at hæve kassebeholdningen om aftenen, fordi vi vil undgå at øge risikoen for røveri af hensyn til vores medarbejdere. Du kan altid henvende dig i din egen butik og få oplyst dine muligheder.
Alle hævninger sker med dit Coop Bank betalingskort via kassen i butikken.
Hvordan indsætter jeg kontanter?
Du kan gratis indsætte op til 4.000 kr. i alle Coop koncernens butikker. Henvend dig i kassen med dit Coop Bank betalingskort. Alle indbetalinger sker med dit Coop betalings- eller kreditkort via kassen i butikken.
Du skal altid have en kvittering fra kassemedarbejderen som bevis på, at du har sat pengene ind. Husk at gemme kvitteringen, indtil beløbet er indsat på din konto.
Bemærk: Der kan gå op til to bankdage, fra du har indsat beløbet til det fremgår af din konto.
Kan jeg indsætte kontanter, der stammer fra erhverv?
Vi tilbyder alene konti til private kunder og til privat anvendelse. Du har derfor ikke mulighed for at indsætte din omsætning i Coops butikker, hvis du er erhvervsdrivende.