Betalingsservice

Fuld kontrol over dine faste udgifter

tilmeld regninger til indbetalingskort

Tilmeld dine faste regninger og girokort til automatisk betaling med Betalingsservice. Du slipper for at skulle huske at betale dine regninger, da alle dine regninger automatisk betales til tiden.

  • Slip for at tænke på betalingsfrister
  • Få overblik over næste måneds betalinger
  • Få overført samtlige af dine betalingsaftaler fra din nuværende bank på én gang.

Betalingsservice på mobilen

Betalingsservice på mobilen 

Tilmeld nye betalingsaftaler i net- eller mobilbanken. Så har du styr på de faste udgifter. Og er sikker på, at du aldrig glemmer at betale. Vælg også, hvilken konto pengene skal trækkes fra – fx din budgetkonto.

Læs mere om mobilbanken

Økonomisk overblik 

Økonomisk overblik med netbank

I den månedlige betalingsoversigt kan du se næste måneds regninger. I netbanken kan du let slette eller rette en betaling, og du har altid et godt overblik over, hvordan det går med din økonomi.

Læs mere om netbanken

Der er hjælp at hente

Her kan du få svar på dine spørgsmål om Betalingsservice

Opret aftaler

Hvordan tilmelder jeg en betaling til Betalingsservice?

Ønsker du at tilmelde en betaling i Betalingsservice, kan du nemt gøre det i din Netbank.

Sådan gør du

  • Log på Netbank
  • Vælg ”Betalinger”
  • Vælg ”Betalingsservice”
  • Vælg ”Vil du tilmelde ny aftale

Vær opmærksom på at du skal betale regningen som hidtil, indtil betalingen fremgår af din betalingsoversigt.

Hvordan tilmelder jeg min Coop Mastercard betaling til Betalingsservice?

Tilmelding til Betalingsservice foretager du i den bank, hvorfra du ønsker betalingen trukket. I de fleste banker kan du tilmelde aftalen via netbanken.

Du skal ved tilmeldingen oplyse Coop Banks PBS nr., debitorgruppenr. og dit kontonummer:

  • PBS nr. 07274971
  • Debitorgruppenr. 00001
  • Kundenr. 0888 + registrerings- og kontonummer (eksempel:088866201234567)

Hvis du går i banken for at tilmelde aftalen til Betalingsservice, skal du huske at medbringe det seneste indbetalingskort, som vi har sendt til dig.

Flyt aftaler

Hvordan flytter jeg mine Betalingsserviceaftaler til Coop Bank?

Vi kan hjælpe dig med at flytte dine Betalingsserviceaftaler fra et andet pengeinstitut.

For at vi kan flytte aftalerne, skal du skrive en besked til os i din netbank eller mobilbank.

OBS: Aftalerne skal være aktive. Hvis aftalerne er afmeldt eller under afmelding, er det ikke muligt at flytte dem.

Sådan gør du i netbanken

  • Log på din netbank
  • Vælg ”Beskeder”
  • Vælg "Sende en ny besked", nederst på siden. 

Sådan gør du i mobilbanken

  • Åbn mobilbank
  • Vælg ”Beskeder”
  • Klik på ikonet for ny besked

Oplys i beskeden:

  • Hvilket kontonummer, du ønsker at tilknytte aftalerne?
  • Registrerings- og kontonummer, hvor aftalerne er tilknyttet nu?
  • Skal alle aftalerne flyttes? Hvis ikke, skal du oplyse aftalenummeret på de enkelte aftaler, du ønsker flyttet.
  • Hvis du ønsker, at flytningen skal ske senere, skal du oplyse datoen for ønsket flytning.

Ændring af betaling

Hvordan retter jeg en Betalingsserviceaftale?

Du kan rette i dine betalinger i din Netbank.

Sådan gør du

  • Log på Netbank
  • Vælg "Betalinger"
  • Vælg "Betalingsservice"
  • Vælg "Aftaleoversigt"

Ret herefter den ønskede betaling.

Du kan senest den 7. i betalingsmåneden afvise en kommende Betalingsservice betaling eller anmode om tilbageførsel af en gennemført betaling i den pågældende måned.

Hvordan afviser jeg en kommende betaling?

Du kan senest den 7. i betalingsmåneden afvise en kommende Betalingsservice betaling eller anmode om tilbageførsel af en gennemført betaling i den pågældende måned.

Du afviser din betaling i din Netbank.

Sådan gør du

  • Log på Netbank
  • Vælg "Betalinger"
  • Vælg "Betalingsservice"
  • Vælg "Aftaleoversigt"

Afvis herefter den ønskede betaling.

Vær opmærksom på, at du kun kan afvise kommende betalinger.

Hvordan sletter jeg en betaling?

Du kan slette i dine betalinger i din Netbank.

Sådan gør du

  • Log på Netbank
  • Vælg "Betalinger"
  • Vælg "Betalingsservice"
  • Vælg "Aftaleoversigt"

Slet herefter den ønskede betaling.

Du kan senest den 7. i betalingsmåneden afvise en kommende Betalingsservice betaling eller anmode om tilbageførsel af en gennemført betaling i den pågældende måned.

Priser & vilkår

Hvad koster tilmelding til Betalingsservice i Coop Bank?

Det koster ikke noget at tilmelde betalinger til Betalingsservice i Coop Bank.

Du kan selv tilmelde, rette og afvise betalinger i din Netbank.

Læs mere om priser og vilkår for Betalingsservice aftaler

Hvordan tilmelder jeg en betaling til Betalingsservice?

Ønsker du at tilmelde en betaling i Betalingsservice, kan du nemt gøre det i din Netbank.

Sådan gør du

  • Log på Netbank
  • Vælg ”Betalinger”
  • Vælg ”Betalingsservice”
  • Vælg ”Vil du tilmelde ny aftale

Vær opmærksom på at du skal betale regningen som hidtil, indtil betalingen fremgår af din betalingsoversigt.

Hvordan tilmelder jeg min Coop Mastercard betaling til Betalingsservice?

Tilmelding til Betalingsservice foretager du i den bank, hvorfra du ønsker betalingen trukket. I de fleste banker kan du tilmelde aftalen via netbanken.

Du skal ved tilmeldingen oplyse Coop Banks PBS nr., debitorgruppenr. og dit kontonummer:

  • PBS nr. 07274971
  • Debitorgruppenr. 00001
  • Kundenr. 0888 + registrerings- og kontonummer (eksempel:088866201234567)

Hvis du går i banken for at tilmelde aftalen til Betalingsservice, skal du huske at medbringe det seneste indbetalingskort, som vi har sendt til dig.

Hvordan flytter jeg mine Betalingsserviceaftaler til Coop Bank?

Vi kan hjælpe dig med at flytte dine Betalingsserviceaftaler fra et andet pengeinstitut.

For at vi kan flytte aftalerne, skal du skrive en besked til os i din netbank eller mobilbank.

OBS: Aftalerne skal være aktive. Hvis aftalerne er afmeldt eller under afmelding, er det ikke muligt at flytte dem.

Sådan gør du i netbanken

  • Log på din netbank
  • Vælg ”Beskeder”
  • Vælg "Sende en ny besked", nederst på siden. 

Sådan gør du i mobilbanken

  • Åbn mobilbank
  • Vælg ”Beskeder”
  • Klik på ikonet for ny besked

Oplys i beskeden:

  • Hvilket kontonummer, du ønsker at tilknytte aftalerne?
  • Registrerings- og kontonummer, hvor aftalerne er tilknyttet nu?
  • Skal alle aftalerne flyttes? Hvis ikke, skal du oplyse aftalenummeret på de enkelte aftaler, du ønsker flyttet.
  • Hvis du ønsker, at flytningen skal ske senere, skal du oplyse datoen for ønsket flytning.

Hvordan retter jeg en Betalingsserviceaftale?

Du kan rette i dine betalinger i din Netbank.

Sådan gør du

  • Log på Netbank
  • Vælg "Betalinger"
  • Vælg "Betalingsservice"
  • Vælg "Aftaleoversigt"

Ret herefter den ønskede betaling.

Du kan senest den 7. i betalingsmåneden afvise en kommende Betalingsservice betaling eller anmode om tilbageførsel af en gennemført betaling i den pågældende måned.

Hvordan afviser jeg en kommende betaling?

Du kan senest den 7. i betalingsmåneden afvise en kommende Betalingsservice betaling eller anmode om tilbageførsel af en gennemført betaling i den pågældende måned.

Du afviser din betaling i din Netbank.

Sådan gør du

  • Log på Netbank
  • Vælg "Betalinger"
  • Vælg "Betalingsservice"
  • Vælg "Aftaleoversigt"

Afvis herefter den ønskede betaling.

Vær opmærksom på, at du kun kan afvise kommende betalinger.

Hvordan sletter jeg en betaling?

Du kan slette i dine betalinger i din Netbank.

Sådan gør du

  • Log på Netbank
  • Vælg "Betalinger"
  • Vælg "Betalingsservice"
  • Vælg "Aftaleoversigt"

Slet herefter den ønskede betaling.

Du kan senest den 7. i betalingsmåneden afvise en kommende Betalingsservice betaling eller anmode om tilbageførsel af en gennemført betaling i den pågældende måned.

Hvad koster tilmelding til Betalingsservice i Coop Bank?

Det koster ikke noget at tilmelde betalinger til Betalingsservice i Coop Bank.

Du kan selv tilmelde, rette og afvise betalinger i din Netbank.

Læs mere om priser og vilkår for Betalingsservice aftaler