Her har vi samlet svar på de spørgsmål, som vi ofte får om nyt kort.
I god tid inden dit gamle kort udløber, bestiller vi automatisk et nyt til dig. Du kan fortsætte med at bruge dit kort indtil den sidste dag i den måned det udløber.
Eksempel
Udløber dit kort eksempelvis 08/24, kan du bruge kortet frem til d. 31. august 2024.
Du modtager det nye kort ca. 1,5 måned før dit nuværende kort udløber.
Er dit kort ødelagt, kan du nemt bestille et nyt i din Netbank.
Sådan gør du
Ekspeditionstid
Du vil modtage dit kort i løbet af 10-12 hverdage. Du kan mod ekstra gebyr vælge at få kortet bestilt som hastebestilling, og du vil typisk modtage kortet inden for 5 hverdage, afhængig af postomdeling.
Se aktuelle gebyrer for serviceydelser
Bemærk
Er dit kort spærret, kan du ikke selv genbestille det i netbanken, men skal i stedet kontakte os på 43 86 11 11
Som kunde, har du og en af dine nærmeste mulighed for begge at få hver jeres betalingskort til den samme Coop Bank konto. Det ekstra kort kan f.eks. være til din samlever eller ægtefælle.
Du bestemmer selv, om du giver personen fuldmagt til kontoen eller om du opretter personen som medkontohaver, så det bliver en fælleskonto.
Du kan læse mere om fuldmagt eller ansøge om fælleskonto her
Har du bestilt eller genbestilt et betalingskort, virker kortet først, når du har modtaget og aktiveret det i netbank eller mobilbank.