... bogstaveligt talt. Loftshøjden, kan vi ikke klage over, og alle sidder på samme kontor i Albertslund.
Overordnet set, er organisationen baseret på enkelthed, forandringsparathed og samarbejde. I Coop Bank er der en flad struktur, hvor alles input og funktion er vigtig, og hvor der ikke er langt fra beslutning til handling. Alles mening tæller og alle afdelinger arbejder effektivt sammen mod bankens fælles mål.
Banken er indrettet, så der opnås effektivitet og i videst muligt omfang automatisering, så vores medarbejdere kan fokusere på det, de er bedst til. Uanset om det er god kundeservice, effektiv sagsbehandling, regnskab eller nye marketingtiltag.
Velkommen i Coop Bank!
Hos Coop Bank er vi altid åbne overfor nye dygtige kollegaer, der kan gøre en forskel for banken. Er der ikke en ledig stilling, som passer til dig, er du altid velkommen til at sende en uopfordret ansøgning.
Alle uopfordrede ansøgninger behandles fortroligt og opbevares i 6 mdr. Læs mere om hvordan vi behandler din persondata
Se ledige stillinger:
Coop Bank offentliggør i øvrigt løbende stillinger på Jobindex.
Antal medarbejdere
70 +Som tager sig af
ca. 85.000 kunderLigeligt fordelt mellem
Mænd/KvinderI alderen
21 - 65 årI Coop Bank er de ca. 70 ansatte primært fordelt på kundevendte funktioner, og herudover Operations samt de øvrige stabsenheder såsom Kredit, Marketing, IT, Compliance, Finans og HR.
Nedenunder kan du møde tre af vores medarbejdere og læse mere om, hvordan det er at arbejde i Coop Bank.
”Jeg er seniorrådgiver i udlånsteamet. Vores vigtigste opgaver er at låne penge ud og sørge for, at ansøgningerne bliver vurderet, som de skal.
Det allerbedste ved mit arbejde er mine kollegaer. Det er sjovt at gå på arbejde, og der bliver grinet en del.
Men jeg kan selvfølgelig også lide mine opgaver – at granske ansøgningerne og låne penge ud. Det bliver heldigvis aldrig monotont. Selvom en ansøgning er en ansøgning, så er der stadig en del variationer, som gør det spændende.”
"Jeg er kunderådgiver i kommunikationsteamet. Min hverdag er udfordrende, og mine daglige opgaver er meget alsidige. En stor del af min arbejdstid går med at besvare telefonopkald, mails og netbankbeskeder fra kunderne.
Jeg gør meget for at møde kunderne med et smil på læben, uanset om de kommer med store eller små problemstillinger, og det giver en helt særlig følelse af succes, når de bliver løst."
"Jeg er AML Officer i AML- (Anti-Money Laundering) og Fraud-teamet, der overvåger hvidvask og svindel. Vi får også en del henvendelser fra andre banker, når der er større svindelsager. Det er som regel sager, hvor vi skal handle hurtigt, fordi der er penge, der skal sikres et sted.
Jeg finder AML utrolig interessant. Du laver jo i princippet en slags efterforskning, hvor der skal undersøges en masse ting, og hvor man skal kigge på nogle forskellige kontonumre, hvor der er overført penge fra. Der er en vis tilfredsstillelse i at være med at bremse økonomisk kriminalitet."