Her har vi samlet svar på de spørgsmål, som vi ofte får om ændring af oplysninger.
Hvis du skifter navn, så skal du sende os en kopi af dit sundhedskort, da vi først herefter kan opdatere dit nye navn i vores system. Du kan sende en besked til os i din netbank og vedhæfte en kopi af dit sundhedskort.
Ønsker du at bestille nyt kort med nyt navn?
Du kan først bestille nyt kort med det nye navn, når det nye navn er opdateret i vores system. Derefter skal ringe eller skrive en besked til os, for at få det nye kort.
Hvad koster det?
Det koster 100 kr. at bestille et nyt kort. Se gældende gebyrer for serviceydelser
Flytter du til en ny adresse i Danmark, får vi automatisk din nye adresse fra Folkeregistret.
Har du hemmelig adresse?
Hvis du har hemmelig adresse, eller flytter til udlandet, så skal du informere os om ændringen. Det gør du ved at vedhæfte en kopi af dokumentation for din nye adresse (f.eks. sundhedskort) og sende det til os via din netbank.
Ønsker du at ændre dit telefonnummer eller din e-mailadresse hos os, kan du gøre det i din netbank.
Sådan gør du
Bemærk, du skal slette en eventuel Info Service aftale, før du kan slette telefonnummeret eller email-adressen. Husk at tilmelde Info Service igen, når du har tilføjet de nye oplysninger. Klik her og læs hvordan man gør
Med Info Service modtager du en SMS eller e-mail, når du har nye aftaler til godkendelse eller får en ny besked i din netbank, eller hvis din konto går i overtræk.
Du er automatisk tilmeldt servicen. Ønsker du at afmelde Info Service, gør du det i din netbank.
Sådan afmelder du Info Service
Har du tilføjet nye kontaktoplysninger, skal du tilmelde Info Service igen.
Sådan tilmelder du Info Service
Hvad koster det?
Infoservice er gratis.
Bemærk, Selvom du afmelder aftalen "Overtræk større end", bliver den tilmeldt igen. Ønsker du ikke at modtage besked ved overtræk, kan du i stedet rette beløbet op, så beskeden ikke sendes ved mindre overtræk.