FORSIDE   >   KONTAKT   >   PINKODE FAQ

Pinkode til kort - Spørgsmål og svar

Her har vi samlet svar på de spørgsmål, som vi ofte får omkring pinkoder til kort.

Min pinkode er blevet spærret

Er din pinkode blevet spærret, f.eks. fordi du har tastet forkert tre gange, kan du nemt åbne for dit kort igen.

Sådan gør du i netbanken

  • Log på din netbank
  • Vælg "Konti og kort" i menuen til venstre, herefter ”Kort”
  • Tryk på ”Genaktivér” under det kort, som du ønsker at aktivere
  • Følg vejledningen på skærmen

Dit kort er nu åbent igen.

Sådan gør du i mobilbank

  • Åbn mobilbank
  • Vælg "Mere" og ”Kort”
  • Vælg det kort, du ønsker at genaktivere
  • Følg vejledningen på skærmen

Dit kort er nu åbent igen.

Har du glemt din pinkode, kan du genbestille koden i netbanken. Du kan læse mere om, hvordan du gør under "Glemt pinkode".

Jeg har glemt min pinkode

Har du glemt din pinkode, kan du genbestille koden i netbanken.

Sådan gør du

  • Log på din netbank.
  • Vælg "Konti og postering" i menuen, herefter "Kort".
  • Tryk på ”Genfremsend pinkode” under det kort, som du har glemt din pinkode til, og følg vejledningen.

Genfremsendelse af din pinkode er nu bestilt.

Ekspeditionstid

Du modtager din pinkode i løbet af 3-4 hverdage med posten.

Hvad koster det?

Det koster 50 kr. at få genfremsendt din pinkode.

Bemærk, hvis du har mere end et kort i Coop Bank, er dine kort formentlig bestilt med samme pinkode.

Kan jeg selv vælge pinkode?

Det er desværre ikke muligt selv at vælge en pinkode til dit kort. Har du glemt din pinkode, kan du genbestille koden i netbank.

Sådan gør du

  • Log på din Netbank
  • Vælg "Konti og kort" i menuen til venstre, herefter "Kort"
  • Tryk på ”Genfremsend pinkode” under det kort, som du har glemt din pinkode til, og følg vejledningen.

Genfremsendelse af din pinkode er nu bestilt.

Ekspeditionstid

Du modtager din pinkode i løbet af 3-4 hverdage med posten.

Hvad koster det?

Det koster 50 kr. at få genfremsendt din pinkode.

Bemærk, hvis du har mere end et kort i Coop Bank, er dine kort formentlig bestilt med samme pinkode.

Aldrig modtaget pinkode

Har du ikke modtaget din pinkode med posten som bestilt eller aftalt, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Bemærk, har du allerede et betalingskort hos Coop Bank, er dit nye kort formentlig bestilt med samme pinkode. Du vil derfor ikke modtage en ny pinkode.