Hos Coop Bank er vi dedikerede til at gøre dit bankskifte så nemt som muligt.
Vores kundeservice står klar til at hjælpe dig gennem processen.
Ring til os på 43 86 11 11 eller skriv til os
Hos os får du en anderledes bank. Vi har ingen filialer, men vi har fair priser og god kundeservice. Her er nogle af vores fordele:
Her kan du læse Finansrådets vejledninger og pjecer omkring bankskifte og mere.
Det var super let
Jeg har skiftet til Coop Bank, og de har taget sig af alt det praktiske og sørget for, at alt gik glat. Der opstod ikke nogen problemer, og spørgsmål blev håndteret hurtigt af hjælpsomme og kompetente medarbejdere.
- Peter, ny kunde i Coop Bank
Jeg har skiftet bank
Jeg er netop skiftet til Coop Bank, og indtil videre har jeg kun haft positive oplevelser. Jeg glæder mig til at være i en bank, hvor man føler sig godt tilpas. Det tror jeg nemlig nok, at jeg skal blive i Coop Bank.
- Gitte, ny kunde i Coop Bank
Den bedste service
Jeg skiftede til Coop Bank forleden og havde nogle spørgsmål i den forbindelse. Alle mine spørgsmål blev besvaret, og jeg blev guidet igennem hele processen. Servicen har simpelthen været fantastisk!
- Mette, ny kunde i Coop Bank
Der er hjælp at hente
Her kan du få svar på dine spørgsmål om at skifte bank til Coop Bank
Nej. Du behøver ikke være medlem af Coop for at blive kunde i Coop Bank. Men er du medlem, har du mulighed for at opsamle bonus på udvalgte produkter.
Du kan bestille et Coop medlemskab på www.coop.dk samt læse mere om fordelene ved at være medlem. Et Coop-medlemskab gælder for alle personer i din husstand. I forbindelse med oprettelse af et Coop-medlemskab skal du betale et indskud på kr. 200. Den dag du ikke længere ønsker at være medlem af Coop, får du dit indskud tilbage.
Vi tilbyder alene konti til private kunder og til private formål. Du har derfor desværre ikke mulighed for at oprette konti til en virksomhed eller en forening.
Du kan som udgangspunkt godt blive kunde, hvis du er bosat i udlandet, især hvis du er bosat i et andet EU-land. Vi kan tilbyde dig Basal Indlån eller Basal Betaling, selvom du er bosat i et andet EU-land eller registreret i et negativt register. Læs mere om Basal konti
Selvom du er registreret i RKI- eller debitorregistret, kan vi stadig tilbyde dig en Basal Indlånskonto eller en Basal Betalingskonto, begge med Mastercard Debet. Læs mere om Basal konti
Din nuværende bank bliver ikke informeret om dit kundeforhold hos Coop Bank.
Det sker kun, hvis du vælger at flytte hele dit engagement til Coop Bank.
Du skal være fyldt 18 år for at ansøge om produkter og services.
Du flytter din NemKonto via din Netbank under fanen "Konti og posteringer", hvor du vælger "Kontoindstillinger". Herefter har du mulighed for at markere, hvilken Coop konto du ønsker som NemKonto.
Der går typisk 1-2 bankdage, før registeringen træder i kraft. Virksomheder samt offentlige instanser, der udbetaler til din NemKonto, vil automatisk blive underrettet om ændringen.
Vi tilbyder ikke pensionsopsparing i Coop Bank. Derfor kan vi ikke flytte denne type engagementer til Coop Bank.
Vi flytter automatisk dine Betalingsserviceaftaler, når du foretager et bankskifte til Coop Bank. Vær opmærksom på, at hvis du blot opretter en konto hos Coop Bank uden at skifte din primære bank, vil dine Betalingsserviceaftaler ikke blive flyttet automatisk.
Du har dog stadig mulighed for at flytte dine Betalingsserviceaftaler til din Coop Konto uden at skifte bank.
Læs mere om Betalingsservice i Coop Bank.
Det er bankens faste praksis, at vi ved kredit- og låneansøgninger foretager en kreditvurdering. I den forbindelse skal vi bruge dine skatteoplysninger. Med din tilladelse indhenter vi selv oplysningerne digitalt fra SKAT. Derved slipper du for at scanne og indsende kopier.
Du giver samtykke til, at SKAT må give os følgende oplysninger:
Vi modtager kun oplysninger én gang, og du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke.
Vi behandler din ansøgning inden for 2-3 bankdage.
Kan vi tilbyde dig et produkt, vil du modtage en aftale til underskrift. Når vi har modtaget den underskrevne aftale retur, opretter vi din konto/kort eller udbetaler dit lån.
Har du sendt os en ansøgning og fortryder, kan du annullere din ansøgning ved at ringe til os på 43 86 11 11 på hverdage mellem kl. 09 og 17 eller sende en e-mail til kundeservice@coopbank.dk.
Vil du gerne tilføje ekstra information til din ansøgning, skal du ringe til os på 43 86 11 11 på hverdage mellem kl. 09 og 17.
Nej. Du behøver ikke være medlem af Coop for at blive kunde i Coop Bank. Men er du medlem, har du mulighed for at opsamle bonus på udvalgte produkter.
Du kan bestille et Coop medlemskab på www.coop.dk samt læse mere om fordelene ved at være medlem. Et Coop-medlemskab gælder for alle personer i din husstand. I forbindelse med oprettelse af et Coop-medlemskab skal du betale et indskud på kr. 200. Den dag du ikke længere ønsker at være medlem af Coop, får du dit indskud tilbage.
Vi tilbyder alene konti til private kunder og til private formål. Du har derfor desværre ikke mulighed for at oprette konti til en virksomhed eller en forening.
Du kan som udgangspunkt godt blive kunde, hvis du er bosat i udlandet, især hvis du er bosat i et andet EU-land. Vi kan tilbyde dig Basal Indlån eller Basal Betaling, selvom du er bosat i et andet EU-land eller registreret i et negativt register. Læs mere om Basal konti
Selvom du er registreret i RKI- eller debitorregistret, kan vi stadig tilbyde dig en Basal Indlånskonto eller en Basal Betalingskonto, begge med Mastercard Debet. Læs mere om Basal konti
Din nuværende bank bliver ikke informeret om dit kundeforhold hos Coop Bank.
Det sker kun, hvis du vælger at flytte hele dit engagement til Coop Bank.
Du skal være fyldt 18 år for at ansøge om produkter og services.
Du flytter din NemKonto via din Netbank under fanen "Konti og posteringer", hvor du vælger "Kontoindstillinger". Herefter har du mulighed for at markere, hvilken Coop konto du ønsker som NemKonto.
Der går typisk 1-2 bankdage, før registeringen træder i kraft. Virksomheder samt offentlige instanser, der udbetaler til din NemKonto, vil automatisk blive underrettet om ændringen.
Vi tilbyder ikke pensionsopsparing i Coop Bank. Derfor kan vi ikke flytte denne type engagementer til Coop Bank.
Vi flytter automatisk dine Betalingsserviceaftaler, når du foretager et bankskifte til Coop Bank. Vær opmærksom på, at hvis du blot opretter en konto hos Coop Bank uden at skifte din primære bank, vil dine Betalingsserviceaftaler ikke blive flyttet automatisk.
Du har dog stadig mulighed for at flytte dine Betalingsserviceaftaler til din Coop Konto uden at skifte bank.
Læs mere om Betalingsservice i Coop Bank.
Det er bankens faste praksis, at vi ved kredit- og låneansøgninger foretager en kreditvurdering. I den forbindelse skal vi bruge dine skatteoplysninger. Med din tilladelse indhenter vi selv oplysningerne digitalt fra SKAT. Derved slipper du for at scanne og indsende kopier.
Du giver samtykke til, at SKAT må give os følgende oplysninger:
Vi modtager kun oplysninger én gang, og du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke.
Vi behandler din ansøgning inden for 2-3 bankdage.
Kan vi tilbyde dig et produkt, vil du modtage en aftale til underskrift. Når vi har modtaget den underskrevne aftale retur, opretter vi din konto/kort eller udbetaler dit lån.
Har du sendt os en ansøgning og fortryder, kan du annullere din ansøgning ved at ringe til os på 43 86 11 11 på hverdage mellem kl. 09 og 17 eller sende en e-mail til kundeservice@coopbank.dk.
Vil du gerne tilføje ekstra information til din ansøgning, skal du ringe til os på 43 86 11 11 på hverdage mellem kl. 09 og 17.