Få overblik over, hvordan du nemt, hurtigt og sikkert ansøger om et privatlån.
Overvejer du at tage et privatlån? Uanset om du drømmer om boligforbedringer, forkæle familien med en ferie, eller få styr på uforudsete udgifter som eksempelvis en tandlægeregning, så er et privatlån en fleksibel løsning.
I denne guide tager vi dig trin-for-trin igennem låneprocessen, så du kan føle dig tryg og velinformeret.
Det første skridt i processen er at beslutte, hvor meget du ønsker at låne. Brug vores låneberegner til at få et hurtigt og klart overblik over lånebeløbet og de samlede omkostninger.
Har du allerede et lån i Coop Bank, som du ønsker at forhøje, kan dette også lade sig gøre. Indtast blot det samlede beløb, du ønsker at låne, inkl. restgælden på dit eksisterende lån.
Når du har brugt låneberegneren, kan du trykke på knappen "Ansøg her".
Dette fører dig til vores elektroniske ansøgningssystem, hvor du kan oprette din låneansøgning ved hjælp af MitID.
Fordele ved elektronisk ansøgning:
Når du har oprettet din ansøgning, vurderer vi den baseret på din kreditværdighed. Vi er som bank i henhold til loven forpligtet til at foretage en såkaldt kreditvurdering af dig og din økonomi. Reglerne er lavet for at beskytte dig som forbruger mod overgældssætning og sikre, at din økonomi kan bære ydelserne på lånet.
Typisk behandlingstid:
Når du modtager dit lånetilbud, skal du underskrive det med MitID via din netbank. Efter underskrift går der blot én bankdag, før pengene står på din konto.
Her kan du få svar på nogle af de oftest stillede spørgsmål om privatlån
Vi behandler din ansøgning inden for 1-3 bankdage.
Du får besked og kan kontakte os for rådgivning.
Du kan kontakte os ved at skrive en besked i din netbank, i mobilbanken, eller ved at ringe til os telefonisk på 43 86 11 11
Ja, kontakt os, så hjælper vi dig med at opdatere din ansøgning.
Du kan kontakte os ved at skrive en besked i din netbank, i mobilbanken, eller ved at ringe til os telefonisk på 43 86 11 11
Vi behandler din ansøgning inden for 1-3 bankdage.
Du får besked og kan kontakte os for rådgivning.
Du kan kontakte os ved at skrive en besked i din netbank, i mobilbanken, eller ved at ringe til os telefonisk på 43 86 11 11
Ja, kontakt os, så hjælper vi dig med at opdatere din ansøgning.
Du kan kontakte os ved at skrive en besked i din netbank, i mobilbanken, eller ved at ringe til os telefonisk på 43 86 11 11
Når du skal låne penge, kan du ikke undgå at støde på begrebet ÅOP – de Årlige Omkostninger i Procent. ÅOP viser, hvad lånet koster, når alle omkostninger regnes med, herunder renter, ydelser og gebyrer.
Når du ansøger om lån hos os, er vi som bank forpligtet til at foretage en kreditvurdering af dig og din økonomi. Reglerne er lavet for at beskytte mod overgældssætning. Kreditvurderingen skal derfor belyse, om du har råd til at betale ydelserne på dit lån til tiden.