Derfor er det vigtigt med en bank, der er god til at lytte og taler et sprog, der er til at forstå. Og som rådgiver med udgangspunkt i dig og dit liv.
For vi ved godt, at en god bank er nem at navigere i og tilgængelig, når det passer dig. Og vi ved også godt, at mennesker er forskellige, og at behov er individuelle.
Derfor glæder vi os til at tale med dig. For kun på den måde kan vi lære dig at kende og give dig lige præcis den rådgivning, du har brug for - når du har brug for den.
Tilgængeligt og trygt. Det er det, vi mener, når vi siger 100% digital og 100% menneskelig.
Man føler sig virkelig taget godt i mod, når man ringer til dem. Meget hjælpsomme og de er altid glade. Derfor har jeg valgt at skifte bank.
Gode priser og ingen nonsens.
Ingen problemer med at oprette konto og hurtigt tilbagemelding, når man har spørgsmål til kundeservice.
Du kan sagtens læse mere om os her på siden. Men vi vil meget hellere tage en snak med dig.
Stiftet
2013Antal kunder i banken
Ca. 80.000Antal butikker med bankservices
1.000Antal medarbejdere
80 +