Overtræk og rykkere – Spørgsmål og svar

Her har vi samlet svar på de spørgsmål, som vi ofte får om overtræk og rykkere.

Min konto er gået i overtræk

Hvis din konto er i overtræk, skal du sørge for at inddække overtrækket hurtigst muligt, da du ellers risikerer at modtage et rykkerbrev og et gebyr på 100 kr.

Kan du ikke inddække overtrækket, skal du kontakte os hurtigst muligt, så vi sammen kan finde en løsning.

Husk, at du i mobilbanken nemt og hurtigt kan tjekke din saldo, når du er på farten.

Jeg har modtaget et rykkerbrev

Hvis du har modtaget et rykkerbrev, skal du sørge for at betale det skyldige beløb hurtigst muligt, da du ellers risikerer at modtage endnu et rykkerbrev og et ekstra gebyr på 100 kr. Reagerer du ikke på rykkerbrevene, kan det i sidste ende medføre, at vi overdrager sagen til inkasso.

Har du ikke mulighed for at betale hele beløbet, skal du kontakte os hurtigst muligt, så vi sammen kan finde en løsning.

Kan jeg få et bevilget overtræk?

Vi tilbyder kun bevilget overtræk til de af vores kunder, som har NemKonto her i Coop Bank.

Ønsker du at ansøge om et bevilget overtræk, skal du ringe til os på 43 86 11 11, eller skrive en besked til os i din net- eller mobilbank.

Sådan gør du i netbanken

  1. Log på din netbank
  2. Vælg ”Beskeder” øverst til højre
  3. Vælg "Sende en ny besked" nederst på siden

Sådan gør du i mobilbanken

  1. Åbn mobilbank
  2. Vælg ”Beskeder”
  3. Klik på ikonet for ny besked

Bemærk, at vi beregner et gebyr for denne service.

Se vores aktuelle prisliste for servicegebyrer