Coop Medlemskab - Spørgsmål og svar

Her har vi samlet svar på de spørgsmål, som vi ofte får om Coop Medlemskab.

Hvordan bliver jeg medlem af Coop?

Hvis du ønsker at blive medlem af Coop, er du velkommen til at tilmelde dig nedenfor, hvor du også kan læse mere om de mange fordele ved medlemskabet.

Bliv medlem af Coop

Bemærk, det er ikke et krav at være medlem af Coop for at blive oprettet med en konto og et kort hos Coop Bank. Dog kan du stadig drage fordel af medlemsfordele ved at være medlem af Coop.

Har du spørgsmål vedrørende dit Coop-medlemskab, er du velkommen til at kontakte Coops medlemsservice på telefon 43 86 20 20

Kan vi bruge det samme Coop-medlemsnummer i husstanden?

Et Coop-medlemskab gælder for alle personer i husstanden. Derfor har I mulighed for at bruge samme medlemsnummer, hvis I hver især ansøger om at blive kunde i banken.

Jeg har glemt mit Coop-medlemsnummer

Hvis du har glemt dit medlemsnummer, skal du kontakte Coop medlemsservice. De kan oplyse dig dit medlemsnummer.

Du kan ringe til Coops medlemsservice på telefon 43 86 20 20

Hvor finder jeg mit Coop-medlemsnummer?

Du finder dit Coop-medlemsnummer flere steder:

  • Forsiden af dit medlemskort
  • Nederst på dine kvitteringer
  • Under din profil i Coop-appen (log ind i appen, og find din profil i øverste højre hjørne)

Hvordan melder jeg mig ud af Coop?

Ønsker du at melde dig ud af Coop, skal du kontakte Coop medlemsservice skriftligt.

Det gør du via deres kontaktformular

Bemærk, er du stadig kunde i Coop Bank, skal du være opmærksom på, at dine priser i banken ændrer sig, hvis du melder dig ud af Coop.

Læs priser og vilkår for Coop medlemmer/ikke medlemmer