Ansøg om kredit - Spørgsmål og svar

Her har vi samlet svar på de spørgsmål, som vi ofte får til ansøgning om kredit.

Hvordan ansøger jeg om kredit?

Er du endnu ikke kunde i Coop Bank, kan du ansøge om kredit ved at klikke her og følge vejledningen.

Er du allerede kunde i Coop Bank, skal du søge om kredit i netbanken.

Sådan søger du om kredit i netbanken

  1. Log på din netbank
  2. Klik på ”Bestil produkter” i menuen til venstre
  3. Find boksen "Ansøg om kassekredit"
  4. Tryk på "Bestil"
  5. Følg vejledningen

Ekspeditionstid
Vi bestræber os på at kunne give dig svar på din ansøgning i løbet af 2-3 hverdage.

Hvornår træder kreditten i kraft?

  • Nye kunder
    Når du er en ny kunde i Coop Bank, træder kreditten først i kraft, når du har modtaget og aktiveret dit tilhørende betalingskort.
  • Eksisterende kunder
    Som eksisterende kunde i Coop Bank træder kreditten i kraft umiddelbart efter, at den er blevet godkendt af banken.

Hvorfor har jeg fået afslag?

Vores beslutning er baseret på en omfattende vurdering af de oplysninger, du har angivet, din indkomst, betalingshistorik samt din formue og disponible midler.

Desværre kan vi ikke altid give en detaljeret begrundelse for afslaget.